De crisis zorgt voor creatieve ideeën, vooral in het zakenleven. Jonge mensen beginnen nieuwe zaken die inspelen op een gat in de markt. Dat marktgat vinden is nog het creatiefste. Dit nieuw bedrijf ligt helemaal in de lijn van de nieuwe generatie. Jongeren die vaak dingen verliezen die men niet met een remote of geluid kan opsporen. De jongeren zijn zo gewoon om hun gsm smorgens op te roepen, zelfs mijn handtas kon ik deze middag opsnorren door even naar mijn gsm te bellen. Dit vergemakkelijkt het zoeken en zo ook de nonchalence over onze dagelijkse spulletjes. We verliezen de dingen makkelijker dan vroeger, ik hoor mijn oma nog steeds zeggen: "Jij denkt dat de dingen achter je gat aankomen lopen..." toen ik weer mijn sleutels bij haar had laten liggen. Welnu, dat gebeurt nu ook echt. De dingen komen achter je aanlopen. Dit nieuwe initiatief bespeelt vooral de solidariteit van mensen zoals ik en rekent op de eerlijke vinder. Daarom is dit een 'must' voor u en voor mij. Het kersverse Brusselse bedrijfje Beltag is uw redder in nood.
Hallo lieve mensen. Fantastisch idee om aan de valies te hangen. Zal het voorstellen aan mijn mede-reizigers voor onze bustrip naar Salzburg. Groetjes.
BeantwoordenVerwijderen