woensdag 17 december 2014

Antwerpen schittert

Ekeren - Gunther Schenkels, een jonge Ekerse goudsmid - juwelier, heeft een collectie juwelen ontworpen met de naam ‘Antwerpen schittert’ . De juwelen zijn geïnspireerd door Antwerpse bezienswaardigheden zoals de Boerentoren en de voetgangerstunnel.
De collectie begon met een ontwerp gebaseerd op het Ekers wapenschild.  “Ik ben nieuw in Ekeren en kreeg de vraag om mee te werken aan de eindejaarsactie van het Ekers Winkelcentrum." legt Gunther Schenkels uit. "Ik wilde wel een prijs geven, maar ik vond dat het iets origineels mocht zijn wat zowel met mijn zaak als met Ekeren te maken had.  Ik kwam dan uit bij het wapenschild van Ekeren met de drie Akers. Op het eerste zicht leek het me een wat saai beeld, maar ik ben ermee beginnen werken en ben zo tot een hanger met drie akers gekomen.” Deze hanger is te winnen met de eindejaarsactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten