zondag 13 maart 2011

Jefke is de max

Nieuw talent dat de moeite is om te volgen. Made by Jef. We laten hem even zelf aan de praat:

Hier ga ik dus even enkele veelgestelde vragen beantwoorden, dus durf ze hierna nooit meer aan mij te vragen of je zal een afschuwelijk leven lijden! Of... ik zal gewoon wat geïrriteerd raken, dat kan natuurlijk ook.

MAG IK JE MSN?
Ja, je mag mijn 2e msn hebben: madebyjef@hotmail.com

MET WELK PROGRAMMA BEWERK JE?
Ik ben eerst met Windows Movie Maker begonnen, daarna met Imovie en nu met Final Cut Pro.

WANNEER MAAK JE EEN NIEUWE VIDEO?
Ik probeer elke zondag een nieuwe video te hebben, maar vaak lukt dat niet omdat ik weinig tijd heb. Check dus gewoon regelmatig m'n YouTube om te zien of ik een nieuw filmpje heb, of volg me op m'n Facebook ( http://www.facebook.com/pages/MadebyJef/172223466133224 ) of Twitter ( http://www.twitter.com/madebyjef) voor de nieuwste updates.

HOE KAN IK MET JE PRATEN?
Oke, zo heeft het nog nooit iemand gezegd, maar ik wil het wel even vermelden.
Als je met mij een praatje wilt slaan of iets aan mij wilt zeggen, doe dat dan in een kanaalreactie of als je het echt belangrijk vindt in een privébericht, dan PROBEER ik het zo snel mogelijk te beantwoorden.

IK HEB EEN SITE VAN JE GEVONDEN: IS DIE ECHT?
De enigste sites die ik heb op internet is dit YouTubekanaal, mijn (hierbovenstaande) Twitter en Facebook en m'n Netlog ( http://nl.netlog.com/jeffect_ ). Als je een andere vindt is die dus fake.

Ik denk dat dit zowat de meestgestelde vragen zijn, als je nog andere vragen hebt, kan je die stellen in een privébericht of in een kanaalreactie.
Bubaay!;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten