Posts tonen met het label mariani. Alle posts tonen
Posts tonen met het label mariani. Alle posts tonen

zondag 9 oktober 2011

België is ook een klein staatje

Toch heeft België grote problemen. Nu is het weer de Dexia-crisis. Frankrijk legt ons het vuur aan de schenen. Dit weekeinde zijn de Franse en Belgische staat overeengekomen dat de Belgische staat de Belgische aandelen zou overnemen. "De regeringen van België, Frankrijk en Luxemburg bevestigen, na een vergadering zondagmiddag in Brussel, hun solidariteit bij het zoeken naar een oplossing om de toekomst van Dexia veilig te stellen. Ze geven hun volle steun aan de voorstellen van het management van de bankgroep." zei Leterme aan de pers.