dinsdag 30 oktober 2012

Het pure spul , zonder de suiker

Ik sta op...
Nog niet wakker...
Ik wankel door het huis als een stakker...
Maar ondanks alles haal ik men doel...
Op het gevoel.

Ja ik ben...
Een gebruiker...
Het pure spul dus zonder de suiker...
Ik giet het zwarte goud in een kop...
En ik leef weer op.
Één kopje koffie!


Het leek het lijflied van Senseo, maar nu blijkt dat niet alles koffiedik kijken is. Als je de laatste jaren zou gedaan hebben met een tasje Senseo, zou je toekomst er waarschijnlijk light uitgezien hebben. Sara Lee, de voormalige moedermaatschappij van Douwe Egberts deed namelijk jarenlang te weinig koffie in zijn pads. Michiel Herkemij kwam met dit nieuws boven. Hij is de bestuursvoorzitter van het nieuwe DE bedrijf, DE Master Blenders 1753.  Er werd 05 gram uitgehaald, een crime op z'n Amerikaans, zegt Michiel. Maar het is wel jaren goed geweest voor onze gezondheid, en misschien ook wel voor de werkplaatsen. Michiel verzekert dat dit tot het verleden behoort. Hij wil de nieuwe Douwe Egberts niet verder uitpersen zoals een citroen en de verwaarlozing bij investeringen verbeteren. Hij wil terug trots een bakje troost verkopen. Nu maar hopen dat Michiel sensitive genoeg is om het bedrijf rendabel te houden. Misschien toch wel een idee voor de Ford Genkenaars, hoewel, een auto op drie wielen, we zouden het vlug doorhebben...

1 opmerking:

  1. lyliane van de velde31 oktober 2012 om 02:19

    Wat zijn die rijke soms dom om steeds meer geld te willen in de naam van het bedrijf ???
    Ze hebben een goede koffie moka royal bonen die ik al heel mijn leven drink!
    Moest ik eenzelfde smaak vinden van een ander merk doe ik het !
    Ik vind dit groot bedrog en schaam me voor dit merk maar daar kennen ze niets van ze denken dat ze GOD zijn !
    Als iemand mij dezelfde smaak ongeveer kan mededelen graag AUB

    BeantwoordenVerwijderen